Повернутися до звичайного режиму

Авторська наукова школа педагогів «АКМЕ»

/Files/images/mo.jpg

Авторська наукова школа педагогів «АКМЕ», - орієнтована на спільну дослідницьку діяльність за програмою лідера й під його керівництвом поєднує в собі різні соціально-наукові форми організації дослідницької, освітньої діяльності вчителів. керівників гуртка на післявузівському етапі, забезпечуючи вчителям і педагогічним працівникам поступове й цілеспрямоване «входження в науку».

Основними завданнями діяльностінаукової школи педагогів «АКМЕ» є: вивчення інноваційних процесів, що відбуваються в освітніх установах області чи регіону, науково-методичне забезпечення переведення їх у режим експериментальної роботи з розвитку освітньої установи;

Цілями діяльності наукової школи педагогів «АКМЕ», як наукового співтовариства є:

  • оволодіння методологією наукового пізнання;
  • підготовка науково-педагогічних кадрів;
  • формування професійної готовності педагога до самостійної науково-дослідної й науково-педагогічної діяльності;
  • поглиблене вивчання теоретичних і методологічних основ психолого-педагогічного дослідження, педагогічних систем, процесів, явищ;
  • оволодіння загальнонауковими методами системного, функціонального й статистичного аналізу педагогічної дійсності, розширення наукового кругозору проведення діагностичних досліджень стану освітньо-розвиваючих процесів та їхнього впливу на формування самосвідомості вихованців і педагогів;
  • вивчення й розробка умов успішної адаптації нових освітніх програм, навчальних посібників, технологій, гнучких структур особистісно орієнтованої освіти дітей;
  • аналіз педагогічного досвіду педагога, вивчення динаміки їх професійно-особистісного росту, процесу розвитку психолого-педагогічної компетентності, становлення й диверсифікованості їхнього професійного менталітету як фактору розвитку професіоналізму й творчості;
  • розробка дослідницьких (моніторингових) програм, наукових гіпотез і концепцій розвитку професіоналізму педагога, нових педагогічних теорій і практик, методів і прийомів освітніх технік і технологій, спрямованих на досягнення найвищого рівня професіоналізму, забезпечення професійно-особистісного росту педагогів і учнів;
  • розробка концепцій (концептуальних моделей) і програм науково-дослідного експерименту й надання практичної допомоги педагогічним працівникам - учасникам наукової школи в розробці й проведенні індивідуальних ініціативних експериментально-дослідницьких робіт.

/Files/images/акме1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 290

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.