Тільки разом з батьками, спільними зусиллями, вчителі можуть дати дітям велике людське щастя. (В.Сухомлинський)
Організація співпраці педагогів, батьків, вихованців дає можливість реалізувати головну мету сучасного позашкільного закладу – створення умов для самореалізації особистості вихованця відповідно до його здібностей, інтересів та соціального замовлення суспільства. Наразі пріоритетним напрямом діяльності ЦДЮТ є створення системи громадсько-державного управління освітою та розвиток демократичного середовища, привернення уваги громадськості, органів влади до проблем виховання; підвищення ефективності освітнього процесу. Розробка й реалізація моделі співпраці педагогів, батьків, вихованців та громадськості є першим практичним кроком при переході на громадсько-державне управління.
Тому особливої актуальності набуває питання творчого співробітництва школи, сім’ї та громадськості. Школа вступає в безпосередні контакти з поза-шкільними закладами, з батьками з метою реалізації однієї спільної мети – формування гармонійно-розвинутої, високоосвіченої, соціально активної і національно свідомої особистості.
Актуальність проблеми створення ефективної системи педагогічного впливу на сім’ю зумовлена орієнтацією сучасної теорії і практики на гуманізацію виховного процесу в сім’ї, де дитина має почуватися найбільш захищеною.
Сім’я виступає середовищем, що впливає на дитину; її педагогічний потенціал зумовлений різними чинниками, зокрема готовністю батьків до виховання дитини, рівнем загальної та педагогічної культури, ступенем взаємоузгодженості дій батьків у питаннях виховання, їх індивідуальними особливостями, життєвим досвідом, ціннісними орієнтаціями, тощо.
Коментарi